درآمد‌‌ زایی مناسب با خرید نمایندگی هاست
درآمد‌‌ زایی مناسب با خرید نمایندگی هاست
پنج شنبه 15 دی 1401 ساعت 17:35 | بازدید : 371 | نویسنده : آستیاگ

امروزه بسیاری از افراد به راه‌اندازی وب‌سایت روی آورده‌اند، از آنجایی که برای راه‌اندازی این وب‌سایت‌ها به یک هاست برای نگهداری اطلاعات نیاز دارند به سراغ خرید هاست می‌روند. از این رو خرید و فروش هاست می‌تواند یک تجارت سودآور باشد. در ادامه می‌خواهیم کسب درآمد از طریق خرید نمایندگی هاست را آموزش دهیم، با ما همراه شوید.

به راستی درآمد فروش هاست چقدر است؟

فروش هاست یک راه مناسب برای کسب درآمد بالا است. تصور کنید سروری را اجاره یا خریداری کرده‌اید و سپس آن را به افراد زیادی اجاره می‌دهید، صبر کنید این تمام ماجرا نیست! بیشتر این افراد برای تمدید اشتراک‌شان باز هم به سراغ شما می‌آیند و این موضوع درآمد شما را چند برابر می‌کند. برای مثال، شما سروری را یک میلیون تومان اجاره می‌کنید، بعد آن را به صد نفر و به هر کدام به مبلغ صد‌هزار تومان اجاره می‌دهید، شما تا همین لحظه صد برابر سود کرده‌اید، بدون شک، این روش یک درآمد بسیار بالا برای شما است.

بعضی از شرکت‌های فروشنده هاست (به هاستینگ معروف هستند) سالانه درآمدهای بسیار بالایی را از راه فروش هاست به‌دست می‌آورند. این امر موجب شده تا بسیاری از افراد به درآمدزایی از طریق فروش هاست فکر کنند.

انواع روش‌های کسب درآمد از طریق فروش هاست

فروش هاست یکی از روش‌هایی است که می‌توانید با آن کسب درآمد کنید، اما لازم نیست که این فروش حتما به صورت مستقیم صورت بگیرد. درادامه، روش‌های درآمدزایی از طریق فروش هاست را بررسی می‌کنیم.

·        فروش مستقیم : در روش فروش مستقیم،  شما نمایندگی فروش هاست را از یک شرکت مادر دریافت می‌کنید، سپس هاست را برای فروش، به‌صورت مستقیم در وب‌سایت خود قرار می‌دهید. پس از خرید هر هاست مبلغ مورد نظر به حساب شما واریز می‌شود.

این روش دردسرهای خود را دارد. وظیفه پشتیبانی و همین‌طور خدمات پس از فروش آن بر عهده شما است، اگر هاست دچار مشکل شود باید مشکل مشتری را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنید.

·        فروش غیرمستقیم : در این روش شما دیگر نیاز ندارید به‌صورت مستقیم هاست را در وب‌سایت خود به‌فروش برسانید، بلکه می‌توانید به صورت غیرمستقیم،  افرادی که قصد خرید هاست را دارند به یک شرکت فروشنده هاست (هاستینگ) معرفی کنید و در ازای آن کارمزد دریافت کنید. در این روش شما با یک شرکت فروشنده هاست همکاری می‌کنید، لینک خرید هاست را از شرکت مورد نظر دریافت می‌کنید و در وب‌سایت خود قرار می‌دهید. شرکت هم در ازای هر خریدی که انجام می‌شود مبلغی را به‌عنوان کارمزد به حساب شما واریز می‌کند.

دریافت نمایندگی رسمی برای فروش هاست

برای دریافت نمایندگی فروش هاست نیازی به داشتن تخصص و مهارت ویژه در این زمینه نیست. شما می‌توانید به یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده هاست مراجعه کنید و برای دریافت نمایندگی درخواست کنید. با گرفتن نمایندگی فروش هاست شما می‌توانید با نام و همین‌طور برند خود در وب‌سایت شخصی‌تان فروش هاست را آغاز کنید. شما در وب‌سایت خود با آزادی عمل بیشتری می‌توانید هاست را به کاربران مختلف بفروشید.

مزایای داشتن نمایندگی فروش هاست

شاید در روش فروش مستقیم هاست مسئولیت‌هایی وجود داشته باشد، اما مزایای آن خیلی بیشتر از مسئولیت‌های آن است. در ادامه به معرفی تعدادی از مزایای فروش هاست می‌پردازیم :

·        با گرفتن نمایندگی فروش، شما می‌توانید با آزادی عمل زیادی، کسب و کار خود را مدیریت کنید. به‌طور مثال شما می‌توانید پلن های ارائه شده در وب‌سایت خودتان را با قیمت‌های مختلف به فروش برسانید.

·        شما می‌توانید از طریق تبلیغات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای وب‌سایت فروش‌تان مشتری جذب کنید و درآمد خودتان را افزایش دهید.

·        نیازی به تاسیس شرکت ندارید و می‌توانید از هر جایی، تنها با دسترسی داشتن به وب‌سایت خود به کسب درآمد بپردازید.

·        شما برای شروع این کسب و کار نیازی به سرمایه اولیه‌ ندارید.

·        برای راه‌اندازی آن نیازی به گرفتن مجوز ندارید و می‌توانید بی‌دردسر کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.

کلام آخر

در این مقاله، به بررسی روش‌های درآمدزایی از طریق گرفتن نمایندگی فروش هاست پرداختیم و شیوه گرفتن نمایندگی فروش را توضیح دادیم. همچنین مزایای دریافت نمایندگی فروش هاست را بیان کردیم. امیدواریم مطالب بالا برای شما مفید بوده باشد. اگر در خصوص درآمدزایی با خرید هاست، سوالی دارید برای ما بنویسید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست

نویسندگان
آریان
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 6
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :